2012. május 1., kedd

Visszatértem


A gyakorlatnak vége, közben részt vettem Kis Gábor barátommal a Fighter's Run nével ellátott, akadályokkal megspékelt futóversenyen. Az időm kb. 0:41 körül volt, de a tabella feltöltés után tudok pontos eredményt közölni. Nagyon élveztem, a hangulat nagyon jó, rengeteg sportfanatikus ember, mindenki ugyan azért volt ott, elképesztően szuper volt a légkör. Alig várom a következőt. Találkoztam Sulyok Dáviddal is, akinek a Let"s Train blogját régóta nyomon követem. Csináltak egy rögtönzött kis edzegetést és én is beugrottam egy két gyakorlat erejéig. Maximálisan pozitív volt az egész rendezvény, minden szempontból. Van egy-két videó is, készültek képek is, amint felkerülnek a virtuális térbe, itt közzé teszem őket. Az oldal linkje a következő :
http://www.fightersrun.com/index.php?q=content/Fooldal

Nincsenek megjegyzések: