2012. december 18., kedd

28kg!!!



Ma felavattam az új 28kg-os Kettlebellem, amit egy átverés keretei között kaptam meg születésnapomra a cicámtól Ivitől, jó barátomtól és menyecséjétől : Kun Norbitól és Ótott Barbitól. Köszönöm még1x ! Ti vagytok a legnagyobbak :)))

I. Death Snatch - Goblet Squat : 3 rounds :

  • 1-1
  • 1-1
  • 1-1
  • 1-1
  • 1-1
II. Snatch : 
  • 5-5
III. Military Press : 3 rounds :
  • 1-1
  • 2-2
IV. Goblet Squat Kettlebell 28kg + Kettlebell 24kg : 2 rounds : 
  • 5

Ennyi... 



3 megjegyzés:

ThaiFighter írta...

Szia,nagyon jók a edzéseid,gratulálok hozzá
Én márciustól kezdtem el este is edzeni és erről a blogról is válogatók,régebben még azért kezdtem el mert túlsúlyos voltam,és 2-2,5 éve edzzek rendületlenűl:)

Grega írta...

Szia! Köszi szépen, örülök, hogy tetszik! Válogass bátran, kitartással és kemény edzésekkel teli Boldog Új Évet előre is :)

ThaiFighter írta...

Köszi,viszont kívánom neked is:)