2010. szeptember 7., kedd

Esti Erősítés


Ma lementem a konditerembe és erőlködtem kicsit. A tegnapi közel három órás Ju Jitsu edzés után nem akartam MetCon jellegű edzést csinálni, inkább erősítettem a testem izomcsoportonként felosztva. Minden izomcsoportra két gyakorlatot csináltam, a pihenőmet is variáltam ezért elég húzós volt.

  • 10 Fekvenyomás 60kg /mell/
  • 10 Tárogatás 2x15kg /mell/
  • 10 Nyakból nyomás 40kg /váll/
  • 10 Oldalemelés 2x10kg /váll/
  • 2 perc pihenő
  • 10 Nyakmögé húzás felső csigáról 40kg /hát/
  • 10 Evezés ülve alsó csigán 40kg /hát/
  • 10 Karhajlítás állva 30kg /biceps/
  • 10 Váltott kezes karhajlítás ülve 2x15kg /biceps/
  • 2 perc pihenő
  • 10 Homlokra engedés 25kg /triceps/
  • 10 Tolóckodás /triceps/
  • 10 Goblet guggolás 24kg Kettlebell /láb/
  • 10 Térdnyújtás gépen 55kg /láb/
Ebből két kört csináltam. Ennyi volt a mai edzés. Terveim szerint így fogom felosztani a hetem edzés szempontjából :
  • Hétfő : Ju Jitsu
  • Kedd : Erősítés
  • Szerda : Pihenő
  • Csütörtök : Ju Jitsu
  • Péntek: CrossFit
  • Szombat : Pihenő
  • Vasárnap : Pihenő

Nincsenek megjegyzések: