2011. július 14., csütörtök

Fény az alagút végén


Tegnap lementem a terembe a haverokhoz. Elhatároztam, hogy kipróbálom a kezem, elvégre mégiscsak eltelt már majdnem 3 hónap. Aláfeküdtem 50kg-nak és félve leemeltem és nem történt semmi. Vártam a reccsenést és minden változatlan maradt. Igeeen...mióta vártam már erre a percre. Hirtelen feltöltődtem energiával...egy hatalmas teher esett le a vállamról...jó pillanat volt. Gondoltam, hogy lassan visszatér minden a normális kerékvágásba, ezért átmozgatom a legtöbb izomcsoportomat, hogy mihamarabb visszaszokjanak a terheléshez és mihamarabb letudjam az izomlázat is ami az egész testemre kihat. Nos ezeket a gyakorlatokat csináltam :
  • Fekvenyomás :
  • 3x10-50kg
  • 2x5-60kg
  • Mellhez húzás felső csigáról :
  • 1x10-40kg
  • 2x8-50kg
  • 1x3-60kg
  • 1x5-55kg
  • Válról nyomás :
  • 1x10-30kg
  • 1x7-40kg
  • 1x6-40kg
  • 1x5-45kg
  • Arnold 2x15kg :
  • 1x6-15kg
Ennyi volt az átmozgatás, most meg sanyargat az egész testemre kiható izomláz, de ezt vártam. :))

Nincsenek megjegyzések: