2011. július 16., szombat

Péntek

Olvastam a CrossFit Kupa a Budaörsi SportFest-en cikket a Tesztoszteron magazinban. Néztem a gyakorlatokat és elhatároztam, hogy megcsinálom a Férfi kezdő kategória gyakolatsorait. A második feladatsort kihagytam(50 burpee időre), mert a kezem nem nagyon bírta, amikor beleugrottam a fekvőtámaszba.

1. feladatsor, időre teljesítve:
50 ugrálókötél tekerés, 50 felülés,
40 ugrálókötél tekerés, 40 felülés,
30 ugrálókötél tekerés, 30 felülés,
20 ugrálókötél tekerés, 20 felülés,
10 ugrálókötél tekerés, 10 felülés

Időm : 8:05

3. feladatsor, 5 perc alatt minél több ismétlés:
7 elemelés
7 elölguggolás
7 lökés
7 guggolás tarkón
(férfi: 40 kg, nő: 20 kg)
3 kör és 7 elemelésig jutottam, de csak 30kg-al csináltam szintén a kezem miatt.
Ennyi volt a tegnapi edzés.

Nincsenek megjegyzések: