2011. július 14., csütörtök

II. Mezi Fesztivál - Erősember Verseny




Idén is nekem jutott e nemes fealadat, hogy megrendezzem az erősember versenyt a II. Mezi-T-Lábas fesztiválon. Összeírtam a versenyszámokat, megcsináltuk az előkészületeket, és 2011. 07. 09-én délután háromkor bele is vágtunk. 10 versenyző indult, és a tavalyihoz hasonlóan idén is sokan voltak kíváncsiak az eseményre. Ismertetem a versenyszámokat és az első három helyezett nevét is.
  • Fekvenyomás 40kg-Ki nyom többet?
  • Húzódzkodás-Ki húz többet?
  • Autóhúzás-Ki a gyorsabb?
  • Farmerjárás(futás)-Ki a gyorsabb?
  • Zsákpakolás 8 raklap magasra-Ki a gyorsabb?
  • Extra pontokért Egylábas guggolás

  • I. Udvari József
  • II. Deák Sándor
  • III. Tunyogi Zoltán

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!

Milyen eredmények születtek az első 3 helyezettnél?
köszi

Üdv
Tibi

Grega írta...

Hali! A táblázat, amin vezetve volt a verseny még nincs nálam, mert a nagy kavarodásban valahová leraktam az eredményhirdetés után és elfelejtettem, hogy hová. Annyira emlékszem, hogy az első helyezett az 60 fekvenyomást, 10 egylábas guggolást és 21 másodperces autóhúzást csinált. Ha meglesz a táblázat, akkor közzéteszem. Üdv. Ádám