2013. január 7., hétfő

2013



Boldog Új Évet!!!

Az év első edzését Ivivel pörgettük  le tegnap, az ő összeállítása alapján. Nem volt egyszerű, így az ünnepi punnyadás és zabáláslavinák után. :) Ma pedig kicsit meghajtottam magam, mert jó lenne nem megdögleni a 12-én megrendezésre kerülő pósteleki Terep duatlon versenyen. Jó pár célt kitűztem magam elé az idei évre, de erről később. Most leírom a tegnapi és  mai edzést :

Január 6. Vasárnap :

I. Kettlebell Swing : Ivi : KB12kg ; én :  KB28kg :  

  • 15s On - 10s Off -- 5kör
II. Szélmalom : Ivi : KB8kg ; én KB28kg : 
  • 1-1
  • 2-2
  • 3-3
  • 4-4
  • 5-5
III. Guggolás - karhajlításs - felállás - nyomás : Ivi : KB12kg ; én : KB28kg :
  • 10
  • 9
  • 8
  • 7
  • .
  • .
  • .
  • 1
  • az egyikünk addig pihent, amíg a másikunk nyomta. 
IV. 3 perc Plank

Ennyi volt a Tegnap

Január 7. Hétfő .

10km futás, utána rögtön 45 perc bringa, félig beton, félig föld út ( jó szar) . 

I. Swing : Ivi : KB12kg ; én : KB28kg : 
  • 5x10
II. Katonai Nyomás : Ivi :  KB8kg ; én : KB28kg : 
  • 1-1
  • 2-2
  • 3-3
  • 5x
III. Húzódzkodások

Ivettnek is jól megy :))))

Ennyi mára, a holnapit le se merem írni :)


Nincsenek megjegyzések: