2013. január 31., csütörtök

Csütörtök


Amióta a kezem eltört, sajnos nem tudtam részt venni semmilyen küzdősport edzésen. A Ju Jitsut nagyon szerettem, de mire beköltöztem Orosházára, addigra sajnos itt megszűnt. Így valami más után kellett néznem, ezért a Kyokushin Karate mellett tettem le a voksomat. Eddig két edzésen voltam ( van is pár kék-zöld folt), de nagyon tetszik és úgy döntöttem, komolyan belevágok.
Ma itthon pötyögtem kicsit és be kell vallanom, nem volt az igazi. Nem tudom mi a fasz van velem, de nagyon mélyponton vagyok edzés téren. Heti kettő, max három... nem tudom mi történik velem, de eléggé szarul érint.

Ma saját testsúllyal és a 28-as ágyúgolyóval edzettem.

I. Húzódzkodás :

  • 10
  • 8
  • 9
  • mindhárom eltérő fogással
II. Kézenállásból nyomás : 
  • 10
  • 8
  • 6
III. KB 28kg  Swing/American Swing
  • 20Sw
  • 20Sw
  • 10Am
  • 20Sw
  • 10Am
Ennyi...

Nincsenek megjegyzések: