2014. január 14., kedd

Új Év, Új Világ, Új Célok...




Huh...Igen régen írogattam. A legutóbbi post óta sok idő eltelt és sok minden történt. 2013. október 23-án Ivivel fogtuk magunkat, plusz én még fogtam egy 28kg-os Kettlebellt is és elhagytuk eme csodálatos, fiatalok számára lehetőségekkel csordultig teli, gyermekeit reménnyel felvillanyozó szépséges Magyarországot. Ennél több mondatot nem is ér, ezért inkább rátérek az edzésre. Nos, tréning nemigen jött szóba az Angliába érkezésünktől számított kb. két hónapig. Új környezet, új hatások...kissé felborult a régi életritmusunk, annyi mindent kellett intézni, hogy gondolni sem tudtam az edzésre. Az első feladat a soraink elrendezése volt, felvenni az itteni ritmust, alkalmazkodni és utána a sport. Gyakorlatilag január elején kezdtem el újra mozgolódni. Terembe nem járok, itthon edzek, kizárólag kettlebellel és saját testsúllyal. A későbbiekben mindenképp folytatni akarom a barbell edzéseket is, de ez még odébb van. Pavel húzódzkodó programja adja a gerincet az edzésekhez. Amikor nyomom, mindíg ezzel kezdődik a meló, utána jönnek az aktuálisan kiválasztott gyakorlatok, de a húzódzkodás mindíg stabilan be van építve a programba. Célok közül kitűztem az SFG II vizsgát, de mint kiderült idén csak Olaszországban van rá lehetőség, ezért még kérdéses a dolog. A másik a Beast challenge. A legfontosabb viszont helyt állni és felépíteni az itteni kis életünket, ami legalább annyi kitartást igényel agyban, mint egy SFG vizsgára való felkészülés.

Íme a mai felhozatal :

- Pull Up /Pavel/ Day 13 (húzódzkodás) :

  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
- 15min TGU Kettlebell 28kg (Török-felállás)
  • 11-11
- Uneven Pushups/ one hand on the wall / (felemás fekvőtámasz, egyik kéz a falon)
  • 5-5
  • 5-5
  • 5-5
- Diamond Pushups (fekvőtámasz szűk kéztartással)
  • 10
  • 10
- MetCon : 
  • 50 Swing KB 28kg
  • 40 V-Up
  • 30 Burpee
  • 04:49
Ennyi...

Nincsenek megjegyzések: