2012. április 15., vasárnap

Vasárnap-VII.Tóparti-futóparti 2012.04.15. Agárd 28km

Sanyi - Misi - Én
Misi és Én

Eljött a várva várt nap. Egy "tartalmas" hétvégével a hátam mögött ma reggel 5kor felkeltem, átsétáltam Sajti Misi barátomhoz és elindultunk Agárdra, életünk eddigi legnagyobb futással össze kapcsolódó kihívására. Útközben csatlakozott hozzánk Mózes Sanyi barátunk is és együtt nekivágtunk...A rajtfegyver hangja pontban reggel 10kor törte meg a csendet, egy nagyon jó kis zumbás bemelegítés után. Elkezdtük pörgetni a kilómétereket, szerencsénkre menet közben megismerhettük Anikót, aki már rutinos futónak számít, így felvettük a tempóját és együtt meneteltünk tovább egészen a célig. Misi a végét meghúzta, ő 2 óra 51 pec alatt teljesítette, Anikó és én 2 óra 52 perc alatt, végül Sanyi 3óra 23 perc alatt. Ezután csináltunk egy-két képet, majd irány haza. Eddig a legtöbb 15km volt, amit egyben futottunk, ezért nagyon örültünk, hogy viszonylag simán vettük ezt az akadályt. SZÉPVOLT!!!! :)))

Nincsenek megjegyzések: