2010. október 27., szerda

VO2MAX


Ma reggel az előírtak szerint testneveléssel kezdtük a napot. Kun Norbert RKC tartotta a bemelegítést, majd közösen lefutottunk 6 kört-(kb.2km). Ezután beszálltam Norbi mellé Vo2Max edzés erejéig. Ezelőtt egy évvel próbáltam 16kg-os 'bellel, akkor végig csináltam, de majd bele döglöttem. Alig bírtam felkelni. Ma ismét 16kg-os golyót fogtam, mert nem volt más, pedig legalább 20kg-ossal akartam csinálni. de így utólag nem is bánom, így legalább összehasonlíthattam a teljesítményem a tavalyival. Meglepően jól bírtam, a pulzusom alig emelkedett meg és nem is nagyon fáradtam el. Jó a saját bőrömön tapasztalni, hogy ennyit fejlődtem. Persze ez még a kezdet mert ez a cél a nagyobb súlyokkal is, úgyhogy van még tennivaló.
  • 15mp on- 8 Snatch/15mp off /40 kör KB 16kg

Nincsenek megjegyzések: