2010. június 29., kedd

Délutáni ezés Maximális Erőfeszítés Alsó Test

Ma alsó test edzést végeztem /számomra/ nagy súlyokkal. Guggoláson kívül mást nem csináltam, ezért nem volt hosszú edzés.
Guggolás:
5x50 kg bemelegítés.
  • 5x70 kg
  • 5x70 kg
  • 5x80 kg
  • 3x90 kg
  • 3x100 kg
  • 3x105 kg

Michael Rutherford, CrossFit és olimpiai súlyemelés edző írt egy cikket ami a CrossFit és a maximális erő növelésének koncepcióit mutatja be. E szerint kezdtem el csinálni a tréningjeimet. Ma a maximális erő növelése volt a cél. Az első három sorozatban akkora súlyokat használtam, amikből még meg tudtam csinálni az 5 ismétlést. A második háromban viszont egyre növeltem a súlyt, így csak három ismétlést csináltam. Persze ez nem véletlen.
Íme egy részlet a cikkből.:
"A program
Most, hogy az elemeket ismertettem, itt van, hogy miként is áll össze a ME CrossFit programom:

1. nap CrossFit edzés
2. nap ME teljes test (bevezető ismétlések) 5-5-5-3-3-3
3. nap CrossFit edzés
4. nap pihenő
5. nap CrossFit edzés
6. nap ME alsótest (bevezető ismétlések) 5-5-5-3-3-3
7. nap CrossFit edzés
8. nap pihenő
9. nap CrossFit edzés
10. nap ME felsőtest (bevezető ismétlések) 5-5-5-3-3-3
11. nap CrossFit edzés
12. nap pihenő
13. nap CrossFit edzés
14. nap ME teljes test 3-3-3-1-1-1
15. nap CrossFit edzés
16. nap pihenő
17. nap CrossFit edzés
18. nap ME alsótest 3-3-3-1-1-1
19. nap CrossFit edzés
20. nap pihenő
21. nap CrossFit edzés
22. nap ME felsőtest 3-3-3-1-1-1
23. nap CrossFit edzés"

A teljes cikk IDE kattintva elérhető.

Így fog kinézni az elkövetkezendő jó pár napom. Persze a gyakorlatokat én állítom össze magamnak. A fenti programban ME teljes test a kezdés, de én azt már akkor megcsináltam mielőtt a bloghoz hozzákezdtem volna.
Ennyi mára

Nincsenek megjegyzések: