2010. június 25., péntek

Kötél, Kettlebell és egy kis Bunyó

A mai napra nem terveztem edzést, de Zoli lecsalt a terembe és megkért, hogy mutassak neki egy-két dolgot a Kettlebellről, aztán kesztyűzzünk. Nem volt ellenemre a dolog, főleg, hogy ma vehetteem kézbe a kötelem, amivel kemény Rope Workoutokat fogok nyomni.
Bemelegítettünk jó alaposan, aztán kézbe vettük a kötelet a pulzus felkorbácsolása végett.
  • 20 sec nagy hullám
  • 20 sec kötél földhözcsapkodás két kézzel
  • 20 sec kis hullám
  • 20 sec pihenő
Videó1
Videó2
Videó3
Videó4
 
Ebből csináltunk fejenként két kört.
Ezután rátértünk a Kettlebellre. Elmagyaráztam, hogy mi is valójában majd rávezető gyakorlatok segítségével megmutattam Zolinak a Swing nevezetű alapgyakorlatot. Meglepően hamar ráérzett és tetszett is neki, ezért csináltunk hat kör swinget 20 sec lengetés 20 sec pihenő felosztásban csak az íze kedvéért.
Ezután jött az, amiben Zoli a jobb és én a béna a kesztyűzés. 2 perces meneteket nyomtunk, de bőven elég volt, kaptam egy-két pofont: )).

Végezetül ismét visszatértünk a kötélhez. Ugyan azt csináltuk, amit fent leírtam csak fejenként 5 körtben, ez rendesen kicsinált minket a végére, de nagyon jó volt.

Ennyit mára. A szombat és a vasárnap a pihnésről fog szólni.

Nincsenek megjegyzések: