2010. június 22., kedd

Metabolic Conditioning /metcon/

Első bejegyzésem. Huh, de jó már végre eljutottam idáig. Elég sokat szöszöltem a blog küllemével és még így sincs kész, de nem is ez az elsődleges szempont, hanem a tartalom. Bele is vágok közepébe.
Ma nem edzettem egyedül mint általában, kijött az öcsém és együtt pörgettünk.
Íme:
        8-8 Snatch Kettlebell 24kg
       10 V-Up /lebegő felülés/
       10 Box Jump /zsámolyra ugrás guggolásból/
       Mászórúdra fel-le lábhasználat nélkül
       Gyűrűn függésből lábememelés kézhez
       8-8 Clean Kettlebell 24kg

Ez egy kör. Minden kör után 2 perc pihenő a következő kör kezdetéig. Ebből öcsikém 3 kört nyomott, 16kg-os Bellt használt a snatch és clean gyakorlatoknál. Én 4 kört bírtam, aztán elkezdett fájni a fejem és ráhagytam. Nyújtás és haza. Ennyi mára.

persze a bemelegítés után lemerült a fényképező

      
     
 

Nincsenek megjegyzések: