2010. június 28., hétfő

Esti MetCon



Délelőtt is MetCont nyomtam, de azért is folytattam ezt este is, mert az esti volt a fix program, a délelőtti csak egy hirtelen jött lehetőség volt, hogy lemehettünk sportolni a munkahelyen és ezt kihasználtuk.
Na, az esti program a következő volt: 5 Kör:
  • 10 Push Press /lökés/ 40kg
  • 40 Jump Rope/ugrálókötél/
  • 10 Pull Up/húzódzkodás/
  • 10 Ab Wheel/haskerék/
  • 10 Push Up-Dip/tolóckodás/

Idő: 17:16Próbáltam az öt kört úgy lepörgetni, hogy alig pazaroljam az időt pihenésre. Elég kemény volt a harmadik kör után. Lehetett volna jobb idő is. Levezetésnek ugrálóköteleztem:
  • 40 sec on
  • 20 sec off

15 percig csináltam. Nem akartam kikészíteni mégjobban magam, mert holnap reggel fizikai felmérés.
Ennyi volt a mai edzés.

Nincsenek megjegyzések: