2011. március 2., szerda

Szerda



A mai edzést Ildi kezdte. Fogadtunk és én elbuktam :( A lényeg, hogy 10 perc alatt kellett minél több kört teljesítenie a következőből :

  • 5-5 Snatch KB 8kg
  • 5 Lépkedés kézzel állásból fekvőtámaszhelyzetbe
  • 10 Goblet Squat

Én azt mondtam, ha megcsinál legalább 8 kört, akkor minden reggel a héten ágyba kapja a reggelit. Rábasztam mert 9 kört csinált. Grgatulálok:((((((

Ezután lenyomtam a Calisthenic edzésemet : fekvőtámasz-lábemelés

Fekvőtámasz :/fekvőt. térdelve III. lépés

  • 5x20

Lábemelés :/térdfelhúzás I. lépés

Itt 3x 40ismétlést kellett megcsinálnom a következő szintre lépéshez. Sikerült. Legközelebb már a második lépést fogom gyakorolni : Térdemelés fekvésben.

Ennyi mára. Akartam még egy gyors MetCon-t is csinálni, de ezt holnap reggel fogom végrehajtani, ami nem más lesz mint Kettlebell 300.

ennyi

Nincsenek megjegyzések: