2013. augusztus 6., kedd

Péntek - Szombat - Hétfő - Kedd



PÉNTEK : 

Nem tudtam a laktanyában edzeni és mire este elérkezett a Snatch - test , igencsak demotivált lettem.
40 ismétlés után földhöz basztam a 'bellt. Majd pár perc múlva ismét 40 után leraktam és őrjöngve fejeztem be az egész kibaszott edzést. Nagy szar voltam. Depresszió...

SZOMBAT :

Dél körül ismét neki estem a vasnak 5 : 19 perc alatt csináltam meg a 100 ismétlést a Snatchből.
Ezek után lenyomtam egy kör Bratt Jones Day I. pörgést, majd egy kis Fegyenc : fekvőtámasz és kézenállásból nyomás.

HÉTFŐ : 

Tegnap a Török - felállásra és a Guggolásra fektettem a hangsúlyt.

I. TGU : Kettlebell 24kg : 50 reps

  • 1-1
  • 2-2
  • 3-3
  • 3-3
  • 3-3
  • 3-3
  • 2-2
  • 3-3
  • 3-3
  • 2-2
II. Front Squat : Kettlebell 24kg +28kg : 
  • 5
  • 5
  • 5
  • 5
  • 5
Ennyi volt a tegnap.

KEDD :

Ma ismét Snatch - test volt porondon.
  • 100reps 5:18
Még mindíg nincs meg a 100 ismétlés 5 perc alatt, ezért ma nem is csináltam mást, holnap ismét neki megyek. Jövő hétvégén StrongFirst képzés, addigra jó lenne baszni magamnak valamit...Ez a 18 plusz másodperc kb. 6-7 ismétlés, ami már szinte semmi. Bízom magamban és nem adom fel. Úgy néz ki, hogy nem kell többé a tenyeremmel baszakodni, mert kipróbáltam egy új módszert : Leukoplast a tenyér közepére, ráhúzni egy cérnakesztyű levágott szárát és még egy jó adag magnézia a kilógó ujjakra a tapadásért. Igencsak friss bőr van a tenyeremken, azaz nem gyógyult meg az szombati sérülés, de ezen módszer segítségével még csak be sem pirosodott. Ennek nagyon örülök... No ennyi volt a mai, holnap folyt. köv....

Nincsenek megjegyzések: