2013. augusztus 11., vasárnap

Utolsó edzés



Ma lenyomtam az SFG vizsga előtti utolsó edzésemet. A felkészülésem alatt jól éreztem magam, jó volt újra ilyen sokat használni a Kettlebellt. Az elmúlt 1-2 évben csak szinte kiegészítő eszköz volt a köredzéseimben, most viszont ismét közelebb kerültünk egymáshoz. Igaz akadt egy "holtpont" is, amikor úgy éreztem, hogy semmi nem sikerül és olyan negatív lettem, hogy nem ismertem magamra, de végül sikerült helyre ráznom a fejemben a dolgokat és végső soron azt hiszem, hogy mindent megtettem a sikeres vizsga érdekében. Talán ez eddigi életem legnagyobb kihívása és nagyon sokat jelent nekem. Most tehát 4 nap pihenő, majd pénteken  kezdődik az SFG kiképzés...Power to You!!

Mai : 

I. Kettlebell 24kg + 28kg : 

  • 5 Swing
  • 5 Clean
  • 5 Military Press
  • 5 Squat
  • 1-1 TGU ( KB28kg)
  • 2x
II. Kettlebell 28kg : 

Military Press : 
  • 1-1
  • 2-2
  • 3-3
  • 4-4
  • 2x
Windmill : 
  • 5-5
TGU : 
  • 2-2
  • 2x
Goblet Squat :
  • 10
  • 3x
Death Snatch : 
  • 10-10 (minden ismétlés után kézcsere)
Ennyi mára...Reményeim szerint a hétvégéről is tudok majd írni naprakészen. 

Nincsenek megjegyzések: