2011. január 28., péntek

Vo2max

Na megvolt amire eddig készültem. Sajnos nem úgy sikerült, ahogy terveztem. 20 kört csináltam, ennyit is akartam, de szabályos kb a 10-12-ik körig volt, mert utána annyira megdöglöttem, hogy 30 sec pihenőkkel tudtam csak folytatni. Nem tudom mi történt, de nem is érdekel. Csalódott vagyok, de ez csak arra ösztökél, hogy még nagyobb erőbedobással csináljam az edzéseim. Ha visszatekintek az elmúlt 3 hónapra, mindenképpen sikeresnek könyvelem el a fejlődésemet. 16kg-os súllyal kezdtem a véót, majd feljebb léptem a 20-as és 24-es vasra. Tehát ennyit már nyertem a dologgal, de ez sovány vigasz hiszen a 40 kör volt a cél. Az tuti, hogy nem adom fel és MEG FOGOM CSINÁLNI!!!!!!

2 megjegyzés:

Kun Norbert RKC 1,FMS 1 írta...

Szép volt így is. Menni fog ez még jobban is.

Grega írta...

Köszi szépen! Ja és a Pentacarnról nem feledkeztem meg.