2011. február 7., hétfő

Raboskodás


Elkezdtem a calisthenic programot. Háát nehezebb mint vártam. Fekvőtámasz és lábemelés volt terítéken. Különböző fekvőtámasz variációk vannak egymás után nehézség szerint. 10 lépésre van osztva. A fekvőben az első lépés állva fal mellett. Ha valaki meg tudja csinálni az előírt mennyiséget mehet a második lépésre stb...a tizedik lépés az egykezes fekvő.(ez jó pár hónap gyakorlás és a lépések végigzongorázása után). Én a negyedik lépéssel kezdtem. A lényeg, hogy lassan kell végrehajtani kitartva egy másodpercre majd vissza. Ettől olyan kurva nehéz.

I. Fekvőtámasz 4. lépés :
(térdelő testhelyzet)
  • 15db
  • 15db
  • 15db
  • 15db
  • 15db
II. Lábemelés 4. lépés :
(széken ülve térdfelhúzás mellkashoz)
  • 20db
  • 20db
  • 15db
  • 15db
  • 15db
Levezetésnek futottam 800 métert majd rögtön 200 Ugrálókötél. Ebből 4 kör.

Ennyi

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tiszteletem!
Olyan kérdésem lenne, hogy tudnál küldeni valamilyen részletes ismertetőt(vagy linket ahol mindent leírnak) a "calisthenic" programról? Nagyon megköszönném!:)


Címem: adamjr@vipmail.hu