2011. december 14., szerda

Dupla


Ma kétszer edzettem. Egyszer bent a laktanyában, egyszer pedig miután hazaértem.

I. Fegyencedzés :
  • Fekvőtámasz kézenállásban : 7 ; 7 ; 5 ; 4 ; 4
  • Egylábas guggolás súllyal (kb12kg) 5-5 ; 3-3 ; 3-3 ; súly nélkül : 4-4 ; 4-4
Ennyi volt a délelőtt...

II. MetCon :
  • 10 American Swing KB24kg
  • 200 Jump Rope
  • 800m Run
  • 5 kör
Pihenőt nem tartottam a körök között.
Már 1 hónapja nyomom a Harcosok Étrendje szerinti táplálkozást. Észrevettem, hogy napközben sokkal energikusabb vagyok és az edzésben is fejlődök. A kajáknak is jobban érzem az ízét és megfontoltabban eszem. Nem tudnám elképzelni, hogy bármikor is visszatérjek a régi evési szokásaimhoz. Egyáltalán nem figyeltem oda a táplálkozásra, most jöttem rá, hogy ez nagy hiba volt, de mára minden fasza. és érzem, hogy jó úton haladok.

Nincsenek megjegyzések: