2012. február 24., péntek

Péntek


Ma nagyon kedvetlenül mentem edzeni...lehet, hogy ez az éjszakai munkának köszönhető, de a bemelegítés után egészen megjött a kedvem.

I. Fegyencedzés :
  • Vízszintes húzás ( húzódzkó híjján voltam, de nem árt az ismétlés)
15 ; 15 ; 15
  • Híd fejtámasszal :
15 ; 15 ; 15

II. Katonai nyomás KB 24kg
  • elkezdtem, de ráhagytam mert a fegyenctől nem volt bennem elég erő a szabályos végrehajtáshoz, kisebb súlyom meg nem volt kéznél
III. Levezetésnek nyomtam egy kis pörgetést, de ez tényleg csak levezetésnek volt jó
  • 10 Guggolás-karhaljlítás-felállás-nyomás fej fölé KB 24kg
  • 10 V-Up
  • 10 Váltottkezes fekvőtámasz Kettlebellen
  • 10 Invertált evezés
  • 10 Guggolás
  • 10 Burpee
  • 500 Ugrálókötél
  • 10 Váltottkezes fekv.
  • 10 Guggolás
  • 10 Invertált
  • 10 V Up
  • 10 Burpee
  • Ezt egyben nyomtam le. Időt nem mértem.
Ennyi...

Nincsenek megjegyzések: