2010. november 15., hétfő

Kihívás


Úgy érzem nagy fába vágtam a fejszémet. Október 28-án fogadtunk Kun Norbival, egy Vo2max edzés után, amit 16kg-os 'bellel nyomtam le. A fogadás tárgya : kapok 3 hónapot, hogy 24kg-os Kettlebellel is végre tudjam hajtani a Vo2maxot 8 ismétléssel 40 körön keresztül. Ha végre tudom hajtani, egy 28kg-os Kettlebellel leszek gazdagabb. Ha nem, Norbi lesz boldog tulajdonosa egy doboz L-karnitinnek. A mai naptól kezdve a hátra levő időn keresztül erre fogok koncentrálni. Ezért heti két alkalommal Vo2max Napot fogok tartani. A mai edzés így nézett ki :
  • Vo2max KB 20kg :
  • 15 sec on/8 Snatch--15 sec off--31 körön keresztül.
Eredetileg 30 kört akartam nyomni, de elnéztem. :)
Holtpont még nem volt, de a 40-ik körre tuti megdöglöttem volna.
  • Ezután egy laza erősítés :
  • 5 HSPU
  • 10 Invertált evezés gyűrűn
  • 10 Goblet Squat KB 24kg
  • 10 Haskerék
  • 1 perc pihi
  • 3 kör
  • 5 L-Chin Up
  • 10 Fekvőtámasz gyűrűn
  • 10 Kitörés nyakban KB24kg
  • 10 V up
  • 1 perc pihi
  • 3 kör
Ennyi volt a mai edzés. K*rva jól esett.

2 megjegyzés:

Kun Norbert RKC 1,FMS 1 írta...

Gyakorolj csak, mert közeleg a Január....tik-tak-tik-tak!!

Grega írta...

Hehe...Te pedig vegyél egy kifogástalan 28kg-os golyócskát. Gyűjtsd a pénzt mert telik az idő...tik-tak-tik-tak...:)