2010. augusztus 16., hétfő

Snatch teszt

Jól indult a mai edzés. Kitaláltuk Ildivel, hogy csinálunk egy Snatch tesztet. Ő kezdte, én számoltam. Soha nem csinált még ilyet, Snatch-elni is ritkán szokott.
Az eredménye :
  • 5 perc / 150 db/ Kettlebell 8 kg/
Kiakadtam. Úgy csinálta végig, hogy egyszer sem tette le a golyót. Kb 2-3 hónapja tanulta meg, azóta maximum 6 alkalommal csinálta, akkor is köredzés keretein belül, tehát soha nem volt fő gyakorlat. Szerintem ez hihetelen jó teljesítmény. Gratulálok!!!

Ezután jöttem én. Erről inkább nem írok, mert kritikán alul teljesítettem. Mostanában elhanyagoltam a 24 kg-os golyót és ez meg is látszik a teljesítményemen. Egy hónap haladékot adtam magamnak felkészülni egy újabb tesztre. Ezért sűrűn be lesz illesztve a programomba.
Ennyi mára....

Nincsenek megjegyzések: