2012. január 20., péntek

Péntek

Misi Dö Ízirájdör

Ma Sajti Misi barátommal lementem a terembe edzeni. Fingunk nem volt arról, hogy mit fogunk csinálni, de a végén nagyon jót pörögtünk.

I. Ráhangolódás :

- Misi ugrálókötelezett meg nyomkodott párat fekve

- Én gyakoroltam a muscle up témát húzódzkodón...kezd alakulni :)


II. Kettlebell Swing 20kg :
  • 20s On - 20s Off = 20 kör
Én Death Snatchet ; Clean & Presst ; American Swinget is befűztem magamnak a körökbe és volt, hogy pihenni sem álltam meg.


III.

- Misi : megcsinálta, amit mi tegnap, de könnyített verziót, mert rá még várt egy óra fallabda...
  • 6 burppe - 1 V Up
  • 5 burpee - 2 Vup
  • .
  • .
  • 1 burpee - 6 V Up
- Én :
1 Clean & Jerk (50kg) - 8 American Swing KB20kg
2 Clean & Jerk - 7 American Swing KB20kg
.
.
.
8 Clean & Jerk - 1 American Swing

Idő : 7 perc valamennyi...pontosan nem emlékszem, de ha jobban felfújom a pofám, akkor jobb is lett volna.

IV. Fekvenyomás :

  • 5x80kg
  • 1x90kg
  • 1x90kg
  • 1x100kg- ha nincs ott Misi. lehet oda fektetek egy kábelt...:))))
Ezután levezetésnek még csináltam pár muscle up-ot. Misi pedig nyomott egy kis fallabdát. Hát ennyi volt a mai...vagyis a tegnapi, mert már éjfél elmúlt...miért nem alszok még???? Na folyt.köv Hétfőőn

Nincsenek megjegyzések: