2012. január 18., szerda

Reggeli edzés

Gellért ; Laci ; Én ; Peti ; Tomi

Tegnap akartam edzeni, de inkább pihentem, mert beszaródott a másik szemem is. Húzódzkodtam egy kicsit, de úgy éreztem, hogy minden "erő" a szememben összpontosul, ezért ráhagytam.

Ma reggel viszont lementünk páran sportolni...kicsit meg is izzadtunk...meg savasodtunk...mondogatták is, hogy "rohadj meg Grega":)))

I. Feladatsor :
  • 10 fekvőtámasz
  • 10 guggolás
  • 5 tolóckodás
  • 5 húzódzkodás
  • 300m futás
  • 5 kör, pihenés nélkül
II. Feladatsor :
  • 40m békaügetés
  • 10 fekvőtámasz
  • 20m kitörés
  • 10 fekvőtámasz
  • 40m béka..
  • 10 fekvőtámasz
  • 20m kitörés
  • 10 fekvőtámasz
  • 2 kör, pihenés nélkül
Ezután lenyújtottunk...szerintem nekem ennyi volt a mai, pedig lenne kedvem még délután pörgetni, de inkább várok, hogy a szemem javuljonm, mert mindkettő vérben úszik, mint egy bagzó macskának. :D

Nincsenek megjegyzések: