2010. július 27., kedd

Esti edzés itthon


Ma este itthon edzettem. A tegnapi felsőtest gyilkolás után nem akartam leterhelni a felsőtestem izmait,(ez a hasamra nem vonatkozik), ezért úgy döntöttem ugrálókötelezgetek kicsit a többi meg majd kialakul.

I. Jump Rope :
  • 3000db/35:29
Eredetileg 5000 volt a cél, de volt, hogy száz ismétlés alatt háromszor is megakadt a lábamban és ez nagyon fel**szta az agyam.

II. Pistol ( egylábas guggolás) :
  • 1-1
  • 2-2
  • 3-3
  • 4-4
Ez a gyakorlat azért került képbe, mert nagyon régen próbálkoztam vele több-kevesebb sikerrel és most pont jó alkalom volt kipróbálni ha már úgyis felsőtest kímélésről van szó. Úgy néz ki erősödött a lábam mert ennyit még soha nem tudtam csinálni, ráadásul nem is gyakorlom sűrűn, persze ez mostantól megváltozik.

III. Has :
  • 25 felülés
  • 25 V-up
  • 25 Hasprés
  • 25 Függésből lábemelés
Ennyi volt az edzésem mára. Durván 45 percig tartott.

Nincsenek megjegyzések: