2010. július 23., péntek

MetCon


Ma nagyon meleg volt a teremben, ezért nem is tudtam olyan intenzitással csinálni az edzést, ahogy akartam. Elég régen használtam már rendszeresen a 24kg-os Kettlebellt és éreztem, hogy megeröltetőbb vele edzeni mint egy hónapja, ezért egyre sűrűbben fogom beépíteni az önsanyargató programjaimba.
  • 10 Lábemelés kézhez gyűrűn
  • 5-5 Clean KB 24kg
  • 10 Box Jump guggolásba érkezve


Ebből csináltam 6 kört. Az időt nem mértem, de maximum kb. 45sec pihenőt tartottam a körök között, de volt hogy nem is pihentem.
Ezután :
  • 10x100 Jump Rope/ugrálókötél/
Miután megcsináltam 100 db-ot kb. 30sec pihenőt tartottam. Így pörgettem le az 1000 darabot.
Levezetésnek még egy kört nyomtam a fent leírt gyakorlatsorból.
Ennyi volt a mai edzésem.


Ildi is kikészítette magát. Az ő edzése a következő volt :
  • 10 Swing KB 8kg
  • 20 Felülés
  • 40 Ugrálókötél
  • 10 négyütemű fekvőtámasz
  • 1:30 pihenő
Ebből letolt 5 kört.
Ezután 500 ugrálókötél, 500 felülés és 1200m futás.
Ennyi

Nincsenek megjegyzések: