2010. július 2., péntek

Tegnapi edzés

Tegnap pihenőnapot tartottam. Persze nem úgy sikerült, ahogy én terveztem. A munkahelyemen gyorsított menetet kellett végrehajtani egyenruhában és fegyverrel 6 kilóméteren keresztül.
81 induló volt, teljesen egyénileg lehetett leküzdeni a távot. A legtöbben futottunk. Nekem az volt a célom, hogy megállás nélkül leküzdjem. Sikerült, harmadik helyen értem célba, az idő: 29:18 .
Meglepődtem magamon, mert egyáltalán nem vgyok megszállott futó. Ezt az eredményt 100%-ban a CrossFit jellegű edzéseimnek tulajdonítom. A továbbiakban is azon leszek, hogy minél keményebb tréningekkel gyötörjem magam és intenzívebben fejlődjek, mert nagyon az elején járok még ennek a rögös útnak. Ja és sok zsíros kenyeret kell ennem, mert le kell győznöm egy RKC Instruktort!:)))
Külön nem edzettem ezen a napon, de az öcsém és 3 srác megkért, hogy tartsak nekik ízelítőt ebből a tréningmódszerből , amit csinálok. Írtam nekik egy rövid programot, amit becsülettel végigküzdöttek.
Íme :
  • 30 sec Hullám a kötéllel
  • 30 sec Thruster 2x10kg /guggolásból nyomás/
  • 30 sec 4ütemű fekvőtámasz/ nem burpee/
  • 30 sec V-Up /lebegő felülés/
Ez volt egy kör. Ebből 5 kört csináltak, körönként 2 perces pihenővel.


Ezután, Dávidnak meg Zolinak volt kedve egy kis "gumibűvölés"hez levezetésképpen.





Ennyit a tegnapi napról.

Nincsenek megjegyzések: