2010. július 24., szombat

Pihenőnap /helyett ugrándozás Ildivel/

Ma pihennem kellett volna. Ez többé kevésbé sikerült is, azt leszámítva, hogy felástam a kertem egy részét / 3 órán keresztül/ majd Ildivel edzegettem picit.
Az edzés úgy nézett ki, mint azt a mellékelt video mutatja, hogy ameddig én ugrálóköteleztem , addig Ildi Swingelt/Snatchelt, és miután leugráltam százat ő átvette a kötelet......

Öszzesítve :
  • 10x100=1000 db Ugrálókötél
  • 5x10=50 Swing/Ildi/
  • 5x10=50 Snatch/Ildi/
  • 100 Felülés/Ildi/
Én tekintettel a pihenőnapomra csak ugráltam.

3 megjegyzés:

Sanyi, az elővigyázatos gyerek írta...

Ez így ölég balesetveszélyes.
A golyó elé nem állunk!

Egy megcsúszott tenyér és a kis golyó ott a landol a testeden.
Az ördög nem alszik, jobb a bajt megelőzni!

Grega írta...

Én megbízok az asszonyban. Tudom milyen szorosan képes marokra fogni "golyókat". Na, de igazat adok neked és köszönöm a hozzászólást! :)

Sanyi, az elővigyázatos gyerek írta...

Az én asszonkám inkább mást fog marokra... :)